کامپوزیت ونیر غیر اصولی
نوشته شده توسط : mohammad shirazi

اگر تکنیک کامپوزیت ونیر باید با شیوه های اصولی پیاده سازی گردد، مزیت های فراوانی در اثر ایجاد اصول کافی برای بیماران راسال خواهد کرد. اگر روش کامپوزیت ونیر با استفاده از روش های خود انجام نشود، ممکت اس مشکلاتی جدی برای دندان های فرد ایجاد شود. نصب این روکش ها باید با دقت بالایی انجام شوند. اگ این نصب درست امجام نشود، باعث تجمع باکتریها های فرائانیزیر پوسته های ونیر خواهد شد.

  1. در اثر اجرای کامپوزیت ونیر باید پلاک هایی که روی دندان اجاد می شوند، باید اجرای کامل گردد.
  2. در اثر روش ونیر کامپوزیت سپیدنت همچنین بر اثر ایجاد عادات های خصا رئی اراد مختلف انجام خواهد گرفت.
  3. ممکن است بوهای نامطبوعی در اثر رخدادهای علمیر روز روی سطح دندان های بیمار ایجاد شوند. همچنین عوارض کامپوزیت ونیر ممکن است برای برخی افراد بالانر از برخی دیگر از افرادب ابشد.

 

کامپوزیت ونیر دندان باید به عنوان روکشی باشد که بعد از کاشت شدن دارای مات های است که رنگ آن تغییر کرده است. معمولا این شفافایت های رنگی روی روکش های کامپوزیت ونیر  پس از کاشت وتیر پرسلین ایجاد خواهند شد.

معمولا روکش هایی که نزدیک به لبه های روی نزدیک لثه قرار دارند، مات تر از لبه هایی هستند که نیزدیک خود رو مزیت های کامپوزیت ونیر سپیدنت می باشند.

 

 از دیگر نکات مهم در انتخاب رنگ کامپوزیت ونیر  این است که اختلاف رنگ زیاد بین رنگ اصلی دندان و رنگ انتخاب شده می تواند میزان تیرگی کامپوزیت در اطراف لثه را افزایش دهد.  معمولا از لایه های تراسلوسنت برای ایجاد درخشندگی در پوسته های کامپوزیت ونیر استفاده می شود تا این میزان شفافیت تا جایی در گیر لبخند فرد نشود. و روش های متمایزی برای ایحاد این رویه های وینر ایجاد شوند. با این حال باید شما با معایب کامپوزیت ونیر به طور کامل آشنایی مداومی در بهترین دانشگاه های کشور داشته باشید. معمولا این کامپوزیت ونیر دندان با ایجاد ترفندهایی خاص روی دندان نصب شدخه و لبخندی ایجاد زباست. اولین تفاوتی که بین درمان کامپوزیت ونیر و درکان بلیچینگ ماهده می شود این است که در کامپوزیت باید محدودیت هایی برای دندان های فرد ایجاد شود کمه در درمان های دیگری چون بلیچینگ داده نمیی شود. معمولا محدودیت هایی که برای ایجاد تغییر رنگ ها به کار گرفته می شود، دارای جزئیاتی هستند که در مثقالات بعدی به آن ها توصیه خواهد شد.

برعکس تمامی روش هایی که رد بلیچینگیری برای فرد ایجاد می شود در ایجاد روش های موثر نقش اشساسی خواهند داشت. معمولا ترمیم ونیر کامپوزیت ونیر هایی که در  شیدید در ناحیه دندان ایجاد نمی کنید، کامپوزیت های غیر اصولی انامیده نخواهند 





:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: